Červen:)

19.06.2013 22:59

Jsme za polovinou června. Počasí se mění dennodenně šíleným způsobem a vlastně pořádně nikdy nevíte, co ten den čekat.Teploty se houpají tam a zpátky a mně už se z toho dělají mžitky před očima. :D Jendou je ohromné vedro, podruhé celý den proprší.. Horko těžko se v tomhle něco plánuje a vymýšlí. My jsme ale samozřejmě pilní :D Co v posledním měsích dostává trochu na zadek, je škola. Komu by se chtělo učit, hm? :D A tak, jak jsem si známky po prvním pololetí vytahovala, šly průměry zase pěkně  dolů, člověk by si ani nevšiml nějaké změny. :D Ale co naplat, "příště to bude určitě lepší". Vždyť mám před sebou ještě tolik pololetí...:D To by bylo tak na nudný úvod... Co se u nás ale děje?

18. - 19.5. jsme se s Endíkem vydali na soustředění juniorské reprezentace do Opavy. Cesta tam byla opravdu vtipná, dík holkám za parádní společnost a hlavně Renče za řidičské schopnosti, které nás pak v neděli dostaly bezpečně domů. :D :) Tréninky pod vedením Martiny Wasserbauerové, byly skvělé. Endík sice ještě nebyl tak docela ve formě, ale určitě nám intenzivní víkend pomohl. O všech zážitcích by to bylo na dlouhé povídání:) Už se s partou těším do Švýcarska... 

O týden později jsem se chystala s Hankou a oběma psy na Borce severu do Mikulášovic. Nakonec to nevyšlo, ale když jsem pak viděla na fotkách, kolik vody tam napadlo, byla jsme docela ráda za svůj klidný víkend doma v teple :D :)

Následující týden jsem se původně chystala na boleslavské závody pořádané Karolínou Cipro, nějak mi ale utekla uzávěrka a nedostala jsem se. Endík v tu dobu navíc dostal šílený kašel a nevypadalo to s ním vůbec dobře, takže jsem byla rozhodnutá zůstat doma a odpoledne jít ven s Doris. jak to tak bývá, semlelo se to nakonec úplně jinak - a protože jsem člověk velmi neodbytný a vtěrný (:D), k mé velké radosti, jsem se v ráno závodů probojovala s Ájou na startovku. :D Parkury stavěl moc milý holandský rozhodčí Ton van De Laar. S Ájou se nám podařil parádní kousek - 3x DIS :D :) I když musím říct, že konec závěrečného jumpingu, se mi běžel moc příjemně a bylo to "ono".:)

Týden na to tu už máme jeden z mých nejoblíbenějších závodů v roce - ČMKU Junior Open!:) Fajn zázemí, skvělá parta... a hlavně deset minut od babiččina domu. :D Velmi zkráceně.. Nakonec běhal i Endík, který byl po nemoci. V sobotu podával moc pkěné výkony - první a druhé místo v MA3, v součtech první. :) S Ájou jsme se v jedniřkách dvakrát diskvalifikovaly. V sobotu následoval také juniorhandling - poprvé jsme si přivezla šaty a.. nepoužila je :D neb jsme si myslela, že oficiální kolo je v neděli. Nebylo. Dky Terce Tužilové za boty! :D :) I díky "pracovnímu" oblečení, se nám s Endíkem nakonec podařilo vybojovat postup do finále a následně získat druhé místo:) V sobotu večer jsme se také zúčastnili večerního "rychlosemináře" o frisbee. S plánem si v neděli zasoutěžit.. Musím říct, že v sobotu to vypadala vážně zoufale. Disk mi lítal všude možně a různě daleko, jen nikdy tam, kam jsem zrovna chtěla. Ája ale poctivě chytala všechny a za ten večer se nám povedlo celkem "rozházet". Do nedělního prvního kola Dogdartbee jsem tak nastupovala zcela bez nějakých ambicí. :D :) A ejhle. Naházely jsme 140 bodů a ze třetího místa postoupily do semifinále. Tam po dlouhé souboji nakonec přehodily tým Kačka + Coffe Pavla Kosa a nastoupily jsme do závěrečného finále, ve kterém se utkaly čtyři týmy. Hned na první dva hody se nám povedlo hodit 50 a 30bodů, dál jsem ale začala nějak moc přemýšlet a nedařilo se mi dobře házet. náš konečný výsledek byl tedy 90bodů a celkově třetí místo:) Legrace.. :D I v agility se nám dařilo - Ája vyhrála open (i když jsem myslela, že mě po doběhu odvezou :D), Endy v tomtéž běhu třetí, oba dva s pěti trestnými body (Ája shodila latěčku, Endíka jsem pustila brzy z kladiny). Co jsem ale parádně pokazila bylo druhé kolo - jumping. Áju jsem úspěšně diskla ke konci tratě (a to jsem se záhy vymotaly ze začátku, který jsem si nachodila nějak všelijak a vůbec :D). Endymu jsme pro zemnu špatně opravila slalom - tradá, další diskvalifikace. :D Asi jako tradičně na těchto závodech.. :D :) kdybych to měla ale shrnout, závdy to byly nad míru úspěšné, oba pejskové mi dělali jen radost a těším se na další ročník. pro mě už tentokrát poslední. :)

Naším dalším cílem je nyní Moravia Open, kam se chystám, s Ájou. nějak pořád nemůžu uvěřit, že jedeme.. a vážně se moc těším. :)

Novinky

04.04.2015 09:42

Od prvních závodů je to už nějaký ten čas. Od té doby pilně trénujeme, doděláváme resty a opakujeme. Do toho stíháme spoustu procházek, triků a legrace na čočkách - a ano, na školu zbývá nějak míň a míň času. :D :)

21. - 22.2. jsme se vydali na dlouhou cestu na závody Silesian Open, které se konali v polské Czeladzi. Skvělé závody, parádní plán, teď jen, jak se tam dostat, že. :D Původní plán jet ve čtvrtek do Ostravy a zůstat tam do pátku, a odsud do Ostravy neklapl, a tak nás s Ájou čekala dlouhá a útrpná cesta do Prahy, Řitky (prvně tedy do jakési vesnice na druhé straně, 3km daleko :D) a po nekočnečném hledání haly, o které NIKDO nevěděl, i do Polska. Tam jsme se ubytovaly v prima hotelu a ráno se vydaly do parádní vyhřáté haly, kde se běhalo. Ája byla skvělá, občas lehce přetočená, parkury těžké. Praly jsme se statečně, ale drobná zaváhání a chyby v plánování nás stály ty zpropadené stupínky. :D Neměla jsem ale vůbec špatný pocit, naopak. Ája se moc snažila, všechna áčka prošlápnutá, kladiny zastavené, slalomy samostatné. Pokulhával klasicky kontakt v těžkých pasážích a docela nečekaně houpačka, kde jsme se nějak špatně domluvily na kritérií a opravovala jsem ji v každém běhu. V neděli večer jsme se vydali směr Ostrava, kde na mě už čekala moje milá Kačka a společně jsme strávily krásný den na Hájovně. Díky, díky moc za všechno:) V pondělí jsme s Ájou sedly na Pendolino (to je pane jízda! :D) a večer byly v Boleslavi:) Video tady :))

 1.3. jsem oba pejsky vzala na tradiční Hopsání u dědy Mráze v Hradištku. S Ájou se mi každé další závody běhá lépe a lépe. Endík běhal poprvé po čtyřměsíční pauze a rekonvalescenci. Vše se zdálo být dobré a chtěla jsem to otestovat v závodním prostředí. Endík, hvězdička moje zářivá, zaperlil a vyhrál v nejlepších čase jumping i agility. Ve zkoušce jsme se hloupě diskvalifikovali, po sto letech jsem ho někde nestihla! :D S Ájou jsme obdržely odmítnutí v úvodním, velmi rychlém jumpingu. Pak jsme se opět domlouvaly na houpačce v openu a ve zkoušce jsem ji nedoběhla na rovince. Celkově jsem byla opět velmi spokojená. Video tady.

Zároveň také stále trénujeme, když vyjde čas, občas se i Doris proběhne na překážkách. Pracujeme na sbíhané kladině a poctivě obě sbíráme zkušenosti. Nutno říct, že je to pejsek mimořádně nadaný a pracovat s ní je radost. Kraťoučké video sbíhání TU.

Další novinkou je, že Endík ještě letos okusí atmoféru juniroských soutěží - jeho handlerem bude skvělá Terka Tužilová. Mají za sebou pár tréninků a jedny závody (Úplně první závodní běh MA2 - čistě, nej čas, 1.místo a hned splněná do MA3). Máme se určitě na co těšit. Držím moc palce! Video z jejich prvního tréninku tady.

14. - 15.3. jsme se s Ájou zúčastnily posledního kola Fitmin Cupu. V sobotu jsme se doběhly naši první čistou MA2 zkoušku, vyhrály ji v nejlepším čase a získaly první vlaštovku do kategorie MA3, tak ještě další čtyři.. :D
V sobotu jsme už pak nic nedoběhly, přestože to byly moc pěkné běhy. Prvním během v neděli byl velmi běhavý jumping. S menšími karamboly jsme jej uřídily čistě a nakonec to stačilo na 4.místo (1s za vítězem). Video tady. Díky tomuto běhu jsme získaly kvalifikaci do finále, parkur pro nás byl ale příliš velké sousto.

O týden později jsme vyrazily na poslední chvíli na dvojzkoušky do Ohrobce. Velmi, velmi zvláštní zázemí kolem parkuru. První běh jakýsi error, nic nefungovalo. Druhý běh klapl ve vše směrech, dovolila jsem si Áju nechat na zóně ob překážku Prostě paráda. Bohužel, na v závěru jsem byla pomalejší, než jsme zamýšlela a Ája se mi otřela o nohy - 5tr.b. za dotyk a další postupová zkouška v nedohledu. :/ :D Nutno říct, že jsme si to ale velmi užily :D

Tento víkend nás čeká třídenní intenzivka s Radkou Mokrišovou, o týden později quatro zkoušky a pak první kolo kvalifikačních závodů do reprezentace. A taky nějaká maturita prý... :D

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>