Cesta tam a zase zpátky

04.04.2014 21:16

Mám nějakou sdílnou náladu, a protože pořád nejsem schopná dokončit jeden článek (který se tu doufám brzy objeví), rozhodla jsem si sem zase trochu vylít srdce. :D
     Minulý týden byl ve znamení zvládání nezdaru. S některými věcmi jsem se poprala lépe, s některými hůře, ale „velká sobotní akce“, byla trochu dodělávka i na mě. :D A jak to všechno začalo? Vlastně docela nevinně. Možná už někdy v lednu, únoru, jsem se s Ájou hlásila na intenzivku k Pétě Častové do Prahy. Termín se rychle blížil, pozdnější platba byla omluvena, a my s Ájou se mohly těšit na fajn výlet.
      Protože není čas ztrácet čas, a v sobotu jsme měli běhat až od tří, rozhodla jsem se na dopoledne vzít ještě Doris ven. Na přesun k autobusu jsme pak měli něco kolem tři čtvrtě hodiny. Katka nás hodila domů, takže časově jsme na tom byli skvěle. Prozřetelně jsem si den předtím sbalila všechny věci, poctivě udělala sváču a našla si PŘESNÉ místo konání. Nic mě nemohlo překvapit. :D
      První věc mě překvapila hned na autobusáku – prostě tam stálo piano. Nejsem žádný virtuóz a můj repertoár je opravdu hodně chudý, ale bylo to fajn zpestření.  Zahráli si i nějací další kolemjdoucí (a to byli teda jiní machři, no O:-)  :D ). Bylo celé takové milé a fajn. Cesta do Prahy už potom ubíhala rychle, pěkně jsme stihly metro a frčely si to směr Anděl. Tady přichází první zajímavá (a trochu smradlavá) příhoda. V metru jsem potkala už spoustu divných lidí, ale zarostlá, ušmudlaná bezdomovkyně v roztrhaném zimním kabátě, ze které táhly odpadky snad na kilometry daleko, a která si přisedla bez okolků ke mně - jednou rukou do sebe klopila pivo z pomačkané, prázdné plechovky a druhou rukou si dělala dobře, ta patřila vážně k topce… Ráda bych řekla, že jsem se zhluboka nadechla a snažila se to přetrpět – trpěla jsem dost, ale dýchat jsem se snažila minimálně. Chuťovka pěkně na začátek, ale asi nutná psychická příprava na to, co mělo přijít. :D
     Dojely jsme na  Anděl  a zbývalo najít tramvaj, která nás měla dovézt ke cvičáku. Doma jsem si velmi PEČLIVĚ zjišťovala, na kterou stranu se musím dát, abych našla tu SPRÁVNOU tramvaj. Naštěstí tu byly ty důmyslné ukazatele, které na mě křičely „Tram“ a urputně mě hnaly ve směru jejich šipek přesně tam, kam jsem nechtěla. Místo „devítky“, jsme tedy sedly na „sedmičku“ a svezly se dvě zastávky zpátky, abychom se nakonec dostaly někam, kde nějaká „devítka“ vůbec nestaví. Na přesun ke cvičáku jsme měly přesně půl hodiny, což by bývalo krásně vyšlo, kdybychom našly tu správnou tramvaj o něco rychleji. No, trochu jsme se poptaly a během chvilky našly tu slavnou „devítku“, která zrovinka přijížděla. Protože nebyl žádný čas na zbyt, přiskočila jsme k prvnímu člověku, kterého jsem potkala a ptala se, jestli tahle tramvaj jede k Motolu. Rázně přikývl, a my se na poslední chvíli vtěsnaly do vagónu. Pro jistotu jsem se ale zeptala paní mačkající se vedle mě, jakým směrem to vlastně jedu. Určitě Vás nepřekvapí, že přesně tím obráceným. Tentokrát jsem se opravdu zhluboka nadechla, vystoupila, přešla na druhou stranu ulice a čekala na tu „správnou devítku“. Ta přijela za chvilku, a i když to vypadalo na skluz, pět minut se snad přežije, ne? :D Sedly jsme si a já pečlivě hlídala zastávky. Podle toho, co jsem zjistila, jsme měly vystoupit na zastávce Hlušičkova a pak najít cvičák OSA Panda Praha – hned za jakýmsi Code barem. (Ano, vy z Vás, co jste tam už někdy trénovali, možná tušíte, kde nastane chyba :D :D.) Po vystoupení nebylo po žádném psím cvičišti ani stopy. Všude jen beton, sídliště a jedna mateřská škola. Ptala jsme se tedy znovu, tentokrát ale nikdo nevěděl. Pár lidí říkalo, že „ví o něčem v Motole“ a máchalo směrem, odkud jsme přijely. Nakonec jsem narazila na nějaké „pandí“ ukazatele a vydala se po šipkách. Ty mě dovedly ke dveřím s nápisem „RHB Panda Praha“, a já si říkala, že tohle musí být zlý sen.  Snažila jsem se nepanikařit, Ája byla totiž docela v pohodě, a že chodíme pořád tam a zpátky, ji nepřišlo divné. Přemýšlela jsem, kdo by mi mohl poradit a navést nás. Rázem mi to sepnulo a vytáčela jsem číslo Denči Sommerové a modlila se. Ta to ale nebrala a čas velmi rychle utíkal. Když jsem vytočila další číslo – tentokrát to, které patří Renče Mandové – bylo čtvrt na čtyři. Naštěstí mám ale kolem sebe úžasné lidi, kteří pomůžou, když je třeba, ještě jednou díky:))
Dozvěděla jsem se, že jsem skutečně na úplně jiném místě, ale není to tak hrozné – stačí se vrátit asi o čtyři zastávky zpět (naší oblíbenou devítkou) a odtud už jen stačí najít jakýsi kemp a cvičák. Tady zasáhla Denča, se kterou jsme se nakonec spojily: D Nejdřív jsme musely vyřešit, na které straně to vlastně stojím, a kterých „pár“ schodů je těch pravých. Domluvit se na tom, že autoservis není hospoda (jak jsem si myslela: D), a že je cvičák skutečně „v kempu“, ale nakonec mě bezpečně dovedla na místo. Sice jsme si s Ájou ukrojily 45 minut z tréninku, ale nakonec jsme se dostaly, kam jsme potřebovaly, a to byla ta největší výhra dne. :D K našemu běhání už asi jen hodně ve zkratce. Nechci to svádět na nervy z cestování – Ája by prostě měla zatáčet a já se při běhání nekrčit a vést, ale… :D Potrénovaly jsme aspoň v jiném prostředí, načerpaly užitečné rady, na kterých budeme pracovat… a uvidíme. Trénink s Peťou určitě doporučuju:))

Zpátky už to naštěstí nebylo tak kritické. V pořádku jsme se dostaly na Černý most, snědly poslední zásoby svačiny, nastoupily do autobusu a zničeně se nechaly odvézt do Boleslavi. Mě sice trošku držel smutek, ale byla jsem ráda, že jsme spolu tak pěkně zvládly všechny ty horlivé přesuny. :D :)

Cestování zdar!

Novinky

04.04.2015 09:42

Od prvních závodů je to už nějaký ten čas. Od té doby pilně trénujeme, doděláváme resty a opakujeme. Do toho stíháme spoustu procházek, triků a legrace na čočkách - a ano, na školu zbývá nějak míň a míň času. :D :)

21. - 22.2. jsme se vydali na dlouhou cestu na závody Silesian Open, které se konali v polské Czeladzi. Skvělé závody, parádní plán, teď jen, jak se tam dostat, že. :D Původní plán jet ve čtvrtek do Ostravy a zůstat tam do pátku, a odsud do Ostravy neklapl, a tak nás s Ájou čekala dlouhá a útrpná cesta do Prahy, Řitky (prvně tedy do jakési vesnice na druhé straně, 3km daleko :D) a po nekočnečném hledání haly, o které NIKDO nevěděl, i do Polska. Tam jsme se ubytovaly v prima hotelu a ráno se vydaly do parádní vyhřáté haly, kde se běhalo. Ája byla skvělá, občas lehce přetočená, parkury těžké. Praly jsme se statečně, ale drobná zaváhání a chyby v plánování nás stály ty zpropadené stupínky. :D Neměla jsem ale vůbec špatný pocit, naopak. Ája se moc snažila, všechna áčka prošlápnutá, kladiny zastavené, slalomy samostatné. Pokulhával klasicky kontakt v těžkých pasážích a docela nečekaně houpačka, kde jsme se nějak špatně domluvily na kritérií a opravovala jsem ji v každém běhu. V neděli večer jsme se vydali směr Ostrava, kde na mě už čekala moje milá Kačka a společně jsme strávily krásný den na Hájovně. Díky, díky moc za všechno:) V pondělí jsme s Ájou sedly na Pendolino (to je pane jízda! :D) a večer byly v Boleslavi:) Video tady :))

 1.3. jsem oba pejsky vzala na tradiční Hopsání u dědy Mráze v Hradištku. S Ájou se mi každé další závody běhá lépe a lépe. Endík běhal poprvé po čtyřměsíční pauze a rekonvalescenci. Vše se zdálo být dobré a chtěla jsem to otestovat v závodním prostředí. Endík, hvězdička moje zářivá, zaperlil a vyhrál v nejlepších čase jumping i agility. Ve zkoušce jsme se hloupě diskvalifikovali, po sto letech jsem ho někde nestihla! :D S Ájou jsme obdržely odmítnutí v úvodním, velmi rychlém jumpingu. Pak jsme se opět domlouvaly na houpačce v openu a ve zkoušce jsem ji nedoběhla na rovince. Celkově jsem byla opět velmi spokojená. Video tady.

Zároveň také stále trénujeme, když vyjde čas, občas se i Doris proběhne na překážkách. Pracujeme na sbíhané kladině a poctivě obě sbíráme zkušenosti. Nutno říct, že je to pejsek mimořádně nadaný a pracovat s ní je radost. Kraťoučké video sbíhání TU.

Další novinkou je, že Endík ještě letos okusí atmoféru juniroských soutěží - jeho handlerem bude skvělá Terka Tužilová. Mají za sebou pár tréninků a jedny závody (Úplně první závodní běh MA2 - čistě, nej čas, 1.místo a hned splněná do MA3). Máme se určitě na co těšit. Držím moc palce! Video z jejich prvního tréninku tady.

14. - 15.3. jsme se s Ájou zúčastnily posledního kola Fitmin Cupu. V sobotu jsme se doběhly naši první čistou MA2 zkoušku, vyhrály ji v nejlepším čase a získaly první vlaštovku do kategorie MA3, tak ještě další čtyři.. :D
V sobotu jsme už pak nic nedoběhly, přestože to byly moc pěkné běhy. Prvním během v neděli byl velmi běhavý jumping. S menšími karamboly jsme jej uřídily čistě a nakonec to stačilo na 4.místo (1s za vítězem). Video tady. Díky tomuto běhu jsme získaly kvalifikaci do finále, parkur pro nás byl ale příliš velké sousto.

O týden později jsme vyrazily na poslední chvíli na dvojzkoušky do Ohrobce. Velmi, velmi zvláštní zázemí kolem parkuru. První běh jakýsi error, nic nefungovalo. Druhý běh klapl ve vše směrech, dovolila jsem si Áju nechat na zóně ob překážku Prostě paráda. Bohužel, na v závěru jsem byla pomalejší, než jsme zamýšlela a Ája se mi otřela o nohy - 5tr.b. za dotyk a další postupová zkouška v nedohledu. :/ :D Nutno říct, že jsme si to ale velmi užily :D

Tento víkend nás čeká třídenní intenzivka s Radkou Mokrišovou, o týden později quatro zkoušky a pak první kolo kvalifikačních závodů do reprezentace. A taky nějaká maturita prý... :D

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>