Jedeme do Švýcarska! :)

22.04.2013 20:04

Po měsici neaktualizace je toho zase hodně nového:) Máme za sebou několik seminářů, závodů a ještě víc tréninků a procházek:) Ale pěkně popořadě.

6.4. jsme vyhlásili hurá akci a vyjeli na trojzkoušky do Lukova. Těsně před odjezdem nám bohužel selhal odvoz a tak jsem se rozhodla vzít situaci do vlastních rukou. Jako poslední šanci jsem zkusila Facebook. A vida! :D Kamarádka Péťa se taky chystala jet - vyrážela ale z České Lípy. Když se dostaneme tam, vezme nás. Okamžitě jsem začala zjišťovat autobusy a vlaky. Při pohledu na mamčin rozespalý výraz, župan a kávu v ruce, nemohla být o autě řeč... :D Autobusy ale o víkendu žádné nejely (?) a vlak odjížděl za čtvrt hodiny. Naházela jsem tedy věci do tašky, popadla Áju a letěly jsme na vlak. Stihly jsme to jen tak tak. Tím to bych ráda "poděkovala" naprosto  "úžasnému" a "příjemnému" průvodčímu. Naštěstí se ve vlaku našli i milí lidé a tak jsme se nějakým zázrak dostaly řes Bakov až do Lípy. Chudák Ája, která cestovala vlakem poprvé, nevěděla, která bije. Celou cestu do Bakova proležela přilepená na podlaze v roku. Nesnažila se naštěstí vymýšlet žádné hlouposti a tak jsme dojely víceméně v pořádku. Na nádraží si nás už vyzvedla Péťa a odtud už hurá do Lukova. Tady to zkrátím, 2x diskvalifikace, jednou 2.místo s 10tr.b. (dvě odmítnutí). VIDEO: www.youtube.com/watch?v=fzkz5F2eXgc , https://www.youtube.com/watch?v=nqX1M2pAkP0

V neděli 7.4.  jsme s Renčou vyrazily na intenzivku s Martinou Wasserbauerovou, která z Opavy dorazila na Ptýrov:) Běhala jsem zase jen s Ájou, ale výkony byly mnohem slabší. Po sobotním cestování jsme toho měly obě dost a já nebyla ta z nejkoncentrovanějších :D Každopádně to byla zajímavá zkušenost a zase trochu jiné pojetí agility:)

O týden později jsme se rozhodly zkusit štěstí na Hloubětínských quatrozkouškách. Závodila jsem jen s Ájou. Cestovaly jsme tentokrát autobusem. :D V sobotu se nám povedl parádních běh - sice s jednou spadlou laťkou, ale bylo to "ono":) Postupovka 5,64m/s a nejlepší čas za všech kategorií byl jen třešničkou na dortu:) Druhý běh byl naopak slušný zmatek. Na Áju chvíli před startem vystartovala navolno puštěná fena ve chvíli, kdy jsem ji nechala odloženou. I když jsem se snažila dostat ji zpět do klidu, obě jsme byly dost mimo a nemohly se naladit na stejnou vlnu. Nejprve Ája shodila hned první laťku, pak nezastavila na áčku, nenaběhla do slalomu a skočila z půlky sestupky na kladině, pak se na parkuru začuchala (?! :D), což bylo opravdu podezřelé. Opravila jsem kladinu a vzala ji pryč. Neděle následovala v podobném duchu. V prvním běhu odmítnutí na třetí překážce, slalom našla sice pěkně, ale vypadla - 10tr.b. a opět žádná zkouška. Ve druhé zkoušce latěčka a nezastaveá houpačka - oprava. V neděli byl s námi i Endík a máme díky Petrovi několik skvělých fotek, moc děkuju:)

A pak už tu byly kvalifikační závody na Mistrovství Evropy juniorů. V pátek jsme s Ájou ještě zkusily využít poslední šance a zabojovat o zkoušky v Řitce, ale...nějak to neklaplo. Dvě diskvalifikace. A tak jsem se soustředila hlavně na Endíka.
V sobotu jsem hned první běh zkazila - nějak jsem běžela..a běžela...a běžela :D A minula slalom. Pak už jsme horko těžko srovnávali a nakonec z toho bylo ještě odmítnutí na skočce. Jumping se nám povedl čistě, ale nějak jsem se courala - o pár setinek šesté místo. V dalším agility další hloupé odmítnutí po čistém běhu. Sekvenci jsme jako jední doběhli čistě a vyhráli ji. Večer jsem strávila v úžasné noční Praze a ještě úžasnější společnosti, děkuju moc, dlouho na to budu vzpomínat.:)
Nedělní jumping jsme doběhli čistě a na druhém místě. V agility naprosto stupidní diskvalifikace, kdy si Endy u rovného náběhu na áčko vybral tunel, který byl natažený téměř narovno pod ním - jinak čistě a byl by z toho i slušný čas. Druhé agility bylo už slabší, Endy moc neběžel, ale nechal se přemluvit. nakonec odskočené áčko. Závěrem jsme zvládli všechny nástrahy poslední sekvence...leč Endík oběhl poslední překážku. Endík se celý víkend tvářil, že se mu do žádného Švýcarska rozhodně nechce, a tak pro mě bylo upřímně velkým překvapením, když jsme i my byli nominovaní. :) Jsme tedy součástí juniorské reprezentace a 10.7. vyrážíme do Wichtrachu na European Open Junior 2013!:)))

Novinky

04.04.2015 09:42

Od prvních závodů je to už nějaký ten čas. Od té doby pilně trénujeme, doděláváme resty a opakujeme. Do toho stíháme spoustu procházek, triků a legrace na čočkách - a ano, na školu zbývá nějak míň a míň času. :D :)

21. - 22.2. jsme se vydali na dlouhou cestu na závody Silesian Open, které se konali v polské Czeladzi. Skvělé závody, parádní plán, teď jen, jak se tam dostat, že. :D Původní plán jet ve čtvrtek do Ostravy a zůstat tam do pátku, a odsud do Ostravy neklapl, a tak nás s Ájou čekala dlouhá a útrpná cesta do Prahy, Řitky (prvně tedy do jakési vesnice na druhé straně, 3km daleko :D) a po nekočnečném hledání haly, o které NIKDO nevěděl, i do Polska. Tam jsme se ubytovaly v prima hotelu a ráno se vydaly do parádní vyhřáté haly, kde se běhalo. Ája byla skvělá, občas lehce přetočená, parkury těžké. Praly jsme se statečně, ale drobná zaváhání a chyby v plánování nás stály ty zpropadené stupínky. :D Neměla jsem ale vůbec špatný pocit, naopak. Ája se moc snažila, všechna áčka prošlápnutá, kladiny zastavené, slalomy samostatné. Pokulhával klasicky kontakt v těžkých pasážích a docela nečekaně houpačka, kde jsme se nějak špatně domluvily na kritérií a opravovala jsem ji v každém běhu. V neděli večer jsme se vydali směr Ostrava, kde na mě už čekala moje milá Kačka a společně jsme strávily krásný den na Hájovně. Díky, díky moc za všechno:) V pondělí jsme s Ájou sedly na Pendolino (to je pane jízda! :D) a večer byly v Boleslavi:) Video tady :))

 1.3. jsem oba pejsky vzala na tradiční Hopsání u dědy Mráze v Hradištku. S Ájou se mi každé další závody běhá lépe a lépe. Endík běhal poprvé po čtyřměsíční pauze a rekonvalescenci. Vše se zdálo být dobré a chtěla jsem to otestovat v závodním prostředí. Endík, hvězdička moje zářivá, zaperlil a vyhrál v nejlepších čase jumping i agility. Ve zkoušce jsme se hloupě diskvalifikovali, po sto letech jsem ho někde nestihla! :D S Ájou jsme obdržely odmítnutí v úvodním, velmi rychlém jumpingu. Pak jsme se opět domlouvaly na houpačce v openu a ve zkoušce jsem ji nedoběhla na rovince. Celkově jsem byla opět velmi spokojená. Video tady.

Zároveň také stále trénujeme, když vyjde čas, občas se i Doris proběhne na překážkách. Pracujeme na sbíhané kladině a poctivě obě sbíráme zkušenosti. Nutno říct, že je to pejsek mimořádně nadaný a pracovat s ní je radost. Kraťoučké video sbíhání TU.

Další novinkou je, že Endík ještě letos okusí atmoféru juniroských soutěží - jeho handlerem bude skvělá Terka Tužilová. Mají za sebou pár tréninků a jedny závody (Úplně první závodní běh MA2 - čistě, nej čas, 1.místo a hned splněná do MA3). Máme se určitě na co těšit. Držím moc palce! Video z jejich prvního tréninku tady.

14. - 15.3. jsme se s Ájou zúčastnily posledního kola Fitmin Cupu. V sobotu jsme se doběhly naši první čistou MA2 zkoušku, vyhrály ji v nejlepším čase a získaly první vlaštovku do kategorie MA3, tak ještě další čtyři.. :D
V sobotu jsme už pak nic nedoběhly, přestože to byly moc pěkné běhy. Prvním během v neděli byl velmi běhavý jumping. S menšími karamboly jsme jej uřídily čistě a nakonec to stačilo na 4.místo (1s za vítězem). Video tady. Díky tomuto běhu jsme získaly kvalifikaci do finále, parkur pro nás byl ale příliš velké sousto.

O týden později jsme vyrazily na poslední chvíli na dvojzkoušky do Ohrobce. Velmi, velmi zvláštní zázemí kolem parkuru. První běh jakýsi error, nic nefungovalo. Druhý běh klapl ve vše směrech, dovolila jsem si Áju nechat na zóně ob překážku Prostě paráda. Bohužel, na v závěru jsem byla pomalejší, než jsme zamýšlela a Ája se mi otřela o nohy - 5tr.b. za dotyk a další postupová zkouška v nedohledu. :/ :D Nutno říct, že jsme si to ale velmi užily :D

Tento víkend nás čeká třídenní intenzivka s Radkou Mokrišovou, o týden později quatro zkoušky a pak první kolo kvalifikačních závodů do reprezentace. A taky nějaká maturita prý... :D

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>